torsdag 6 oktober 2016

torsdag

jag som faktiskt hade tänkt göra något idag, haha.. vaknade typ 12
hade glömt att sätta alarm så, steg upp, gjorde lite hushållssysslor och så skickade
rasmus att han hade en överraskning åt mig, han kom hem med hesburge naaamm
han besvarade mina böner för hade verkligen ingen ork till att börja koka ihop något idag
sålänge vi åt började vi titta på en ny netflix-serie, luke cage, riiiktigt bra tycker jag!

efter det filmade jag en liten video, var nästan 3veckor sedan jag gjorde det sist så
blev en mixed up brush challenge, var ganska rolig att spela in och har gillat att titta
på när andra har gjort den också, nu är jag hungrig så ska smätta ihop några smörrisar
sen duscha och titta på den nyhittade serien, jobb imorgon kl.12-19.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar