onsdag 12 oktober 2016

onsdag

nu är klockan snart halv två och jag börjar i jobb kl.16 idag så lite ledig tid har jag än
ska laga en inbakad fläta, sminka mig och sedan äta lite fiskpinns-rester från igår.
rasmus slutar skolan när jag börjar i jobbet så får se honom först när jag slutar blöhö.
stänger idag, samt på fredag OCH söndag, så har bara 16-22 skift denna vecka.
bytte dock bort mitt skifte på lördag så det är därför jag jobbar på fredag istället.
åker nämligen hemåt en sväng ihelg, är ju nästan en månad sen sist, fullt upp!

och en sak som jag undrar över är om någon annan har lika mycket problem med magen
innan jobb eller om det bara är jag? är inte nervös av något slag och har heller ingen
ångest över att åka och jobba, men har sedan mitt första jobb av någon orsak haft
jättesjuk mage, måste på vessan hela tiden (too much information sorry) och jag har prövat
googla men har inte blivit klokare, ingen aning varför det är såhär. om jag börjar 8 eller 9
på morgonen är det inga problem för då hinner jag inte tänka på det men t.ex. nu när jag
börjar 16 så sover jag ju inte tills en timme före utan jag är ju vaken några timmar och
det är så fruktansvärt jobbigt, ligger bara i soffan och har ont och vet inte varför..

2 kommentarer:

  1. Får precis hedi sama me magen före jobb. Fast ja ha vari på flera olika ställen i jobb så hade fortsatt.. Mystiskt 😂

    SvaraRadera
    Svar
    1. jaa alltså ja undrar nog va e beror på?! e så himla jobbit .. -.-

      Radera