onsdag 5 oktober 2016

onsdag

slutade kl22 igår och dagen gick smärtfritt förutom en host-attack i kassan när jag
varit där i några minuter, hahah pinsamt, ögonen tårades och började blöda näsblod, hurra..
när jag kom hem igår så åt jag och tittade lite på tv och sen tog jag natt för skulle upp halv8
imorse, jobb kl9 och nu har jag varit hemma i 2h redan, dagen gick både snabbt och väldigt långsamt.
lagade lite smörrisar åt mig och så tittar jag på gilmore girls, ikväll tror jag elin&krulli 
kommer hit på lite film-mys och så ska jag hämta ett paket från posten, det är från asos.
första gången jag beställt därifrån så får hoppas allt passar, ingen aning om hur storlekarna är så.
jaaa thats about it, imorgon är jag ledig men har inte tänkt sova bort dagen för det ;)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar