söndag 2 oktober 2016

helgen

denna helg har varit riktigt skön på något sätt fast jag varit sjuk och ännu är,
lite program har jag ändå haft, en sväng till replot med sambon, inflyttningsfest 
for dock hem redan 22, och idag lagade jag sötpotatispommes för första gången
och det var så himla gott, hade kyckling och sallad till, en riktig 10-poängare!

imorse vaknade jag av att jag hostade som bara den och hade tillochmed
en sväng av ögoninflammation, har läst att det är lätt att få det när man är
förkyld med alla dessa bakterier, mår dock mycket bättre nu efter jag
var till apoteket efter hostmedicin och finrexin, och ögonen har lugnat sig.
imorgon är jag ännu ledig så hoppas det sista av förkylningen försvinner
och så får jag reda på om mitt svalgprov visar positivt eller inte.
på tisdag är det jobb igen kl.16 som gäller förhoppningsvis, jappjapp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar