torsdag 1 september 2016

torsdag

idag steg jag upp relativt sent för hade svårt att somna inatt, men har iallafall
varit på en arbetsintervju idag som jag tyckte gick jättebra så det är därför jag 
till och med nämner det här, får det slutgiltiga svaret imorgon på eftermiddagen
någongång, så får hålla alla tummar och tår & hoppas på det bästa!

sen när jag kom hem från det så spelade jag in en kass yt-video haha, tyckte inte
den alls blev bra men hade ju spelat in den så kunde likväl ladda upp den då också.
så redigerade den och sånt, 17-tiden så for vi och jagade pokemons #nördar
kom just in tillbaka så ska bara fräscha upp oss och jag ska slänga in detta inlägg
och sen dra till elin&krullis, blev bjudna på mat. vardagslyx på hög nivå. 

oredigerad bild på en sommarblomma på grund av bildbrist

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar