onsdag 7 september 2016

tisdag

idag har jag inte gjort något storslaget, var in till stan och köpte present
åt min lillebror som fyller år på lördag och typ hört på creepypodden.
somnade kl16 och vaknade nästan 3h senare.. trött much?
satte iallafall igång med maten, blev kyckling, ris och sallad. jättegott.
färgade håret efter det så nu är det fiiiinnalllyy rött igen, skjuter upp att färga mitt hår 
sålänge det går för är verkligen något jag inte tycker om att göra.. jobbigt värre.

jag och rasmus har ett par serier vi följer med på tvn så vi kollade 2 av dom ikväll.
nu ska jag bara titta på ph som äntligen har börjat igen, älskar såna fjant-serier
imorgon ska jag åka till mitt nya jobb och prova arbetskläder kl.10 så det blir
"tidig" väckning för mig som annars brukar sova ganska länge haha.

#tb bild från båten påväg hem från umeå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar