tisdag 20 september 2016

produktiv dag

känner att jag haft ett riktigt flow idag med allt haha, steg upp när alarmet ringde kl.10
bäddade sängen, skrubbade upp hela badrummet och duschade sen, åt lite mat och
tittade på gossip girl, efteråt började jag torka damm och satte igång diskmaskinen.
nu är klockan bara 15.30ish så har fått mycket gjort hittills, än på listan som jag ska
göra idag är att baka en tigerkaka och slänga ihop en makaronilåda, dammsuga och
sen är det tipptopp cleant här, beställde hem en matta just till sovrummet som jag tittat
på länge och fick en rabattkod i posten idag så tänkte inte så mycket mera på det.

och som jag gissade igår så ska jag och jobba imorgon också, 13.30-17.30 så det är
en kort dag som gäller, rasmus ska på någon exkursion från skolan och kommer hem
en 18-tiden så passar riktigt bra. sen blir det väl en sväng in till stan på kvällen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar