måndag 19 september 2016

måndag

ny vecka igen, helgen var gemytlig som vanligt. spenderade den med familjen
och vänner, tog det bara lugnt och sådär, inget mera med det.
denna vecka har jag bara inprickat 2 skift på jobbet, torsdag & fredag, kan ju 
dock hända att jag måste rycka in om det behövs någon annan dag men det återstår att se.
tror jag ska fara till kela en sväng och reda ut lite saker som jag ännu har på oklart
och så är det ju wasa by night på onsdag så det är väl ungefär det som sker.

idag steg jag iallafall upp en halv 11 tiden och började filma in en video till youtube
som jag sedan redigerade och så, laddade just upp den och det är vad jag gjort hittills.
inte ens hunnit tänka på mat av något slag, så ska väl snart börja kocka ihop någon kvällsmat.
dagen har bara flugit iväg känns det som.. ikväll kommer det ju ph åtminstone. jaja det om det!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar