måndag 5 september 2016

helgen - jag har fått jobb!

var hemma i helgen och agerade kattvakt än en gång åt kära osku vid rasmus
mormor & morfars, helgens program var kompishäng, kalas, kaffe med mamsen&papsen,
en sväng till min mormor & morfar, osv. en riktigt trevlig ta-det-lugnt-helg.

en annan sak som hände så snabbt så jag inte ens hann tänka igenom det var att
JAG HAR FÅTT JOBB! hela processen gick typ på 2-3 dagar, skickade en öppen
ansökan till en butik här nära oss mitt i natten, chefen skickade ett meddelande
nästa dag och frågade om jag ville komma på intervju på torsdag, så var på den 
och så hörde han av sig på fredag och sa att jobbet är mitt, alltså ni vet inte hur
lättad jag är, kändes som en stor sten lyfts från mitt hjärta (cheesy men sant)
att äntligen få mera pengar att röra sig med och inte måste hålla in med varenda cent.
börjar någongång denna vecka tror jag det var sagt, och det ska bli så himla kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar