fredag 30 september 2016

f r e d a g

bloggen håller på och utvecklas till en uppdaterar-en-gång-i-veckan-blogg, supertråkigt menmen
skulle jobba hela denna helg men fick sjuk hals på tisdagskvällen och på onsdag hade jag
stegring, fortsatt sjuk hals och var snorig.. slapp undan förkylningen här tidigare i höst
men den slog tillbaka mycket hårdare nu tydligen, så är sjukledig i 3 dagar.

så idag var jag till en hälso-station först och fixade sjukintyg och så fick jag remiss
till sjukhuset på svalgprov för det misstänks att jag har angina, dock så tror jag inte det själv
för har myyyycket sjukare hals då, iallafall de gånger jag har haft angina förut. men har
lärt mig att när jag är förkyld så måste jag vila åtminstone en hel dag efter jag är symptomfri
för annars kommer det lika snabbt tillbaka, har jobb på tisdag nästa gång så förhoppningsvis
är jag i skick tills dess. jaja det om det, fixade lite nudlisar till lunch och tittade på de
4 avsnitt av ph som jag missat (läs;glömt bort) de senaste två veckorna. nu är klockan snart
17 och väntar på att rasmus ska komma hem, han hämtar nämligen mitt cocopanda-paket
på samma gång han har lite egna ärenden, wiiii, har inte "fått" ett sminkpaket pålänge! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar