tisdag 23 augusti 2016

tisdag

idag hade jag planer på att spela in en youtube-video men det gick i stöpet
när jag vaknade klockan 13, fast jag hade alarm klockan halv 10 men hade tydligen
tryckt bort det i sömnen så det var ju sådär, kändes som om hela dagen var bortslösad
så fixade lite lunch och väntade hem rasmus som hade sin första skoldag i 2an idag.

låg bara och slöade oss i soffan tills jag ville ut och jaga pokemons runt 16 tiden ungefär
fick ääääntligen rasmus att börja spela det också så nu behöver jag inte gå ut ensam hehe
blev en 4km pokenad i jätteskönt väder, nästan för varmt med huppari på till och med.
när vi kom hem lagade jag snabbt ihop franskisar&korv för hade inte ork till något mer
komplicerat och så började vi titta på en ny netflix serie, stranger things, helt ok hittills!

nu är klockan redan ganska mycket men satte just på bratz filmen, nostalgiiiii
och tände ungefär 10 ljus plus satte just på kaffe så mysfaktorn är på topp.
imorgon ska jag iallafall ta mig upp tidigare än idag och försöka mig på något
video-inspelande, har dock ingen aning ännu vad, får suga på den karamellen en stund till.
och så skulle jag vilja inhandla lite nya blommor så blir kanske en sväng via
plantagen & combo-loppis, längesen jag varit dit så ska ta ett varv där med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar