tisdag 16 augusti 2016

tisdag

idag har jag rensat alla mina kläder, sånt som jag ska ge till syrran, skänka eller bara slänga.
blev mycket bättre, men har fortfarande mycket kvar haha, använder kanske 1/10 del av allt.
efter det dammsugades det och dammtorkning, så en dag i städandets tecken minsann.
rasmus kom hit en 20-tiden, så nu är det inte lika ensamt här längre.

imorgon är det en liten utfärd på agendan, sambon bjuder på en resa över bottenviken
och en natt på hotell, är jättelängesen jag varit till umeå så det ska bli kul att åka dit en sväng.
har inget speciellt inplanerat annat än en sväng till det relativt nyöppnade ikea.
skulle så småningom måste börja plocka ihop en liten resväska med nödvändigheter,
klockan är ändå ganska mycket redan och har lite andra saker jag måste hinna med också.

hittade mina gamla favoriter 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar