onsdag 31 augusti 2016

onsdag

idag hade jag tänkt spela in en youtube-video men blev ändrade planer så tror
jag gör det imorgon istället, får se. farsan ringde iallafall åt mig och frågade om jag
ville komma med till ylistaro efter ett par dörrar till ett växthus han bygger åt mamma
hann tacka nej & lägga på och så ångrade jag mig, så blev en liten utflykt idag 
och så åt vi lövbiff vid abc sedan på hemvägen, riktigt trevligt! 

när jag kom hem började jag ändra om här i lägenheten, så blev omändrat i 
vardags-, sov,- och datarummet, blev bra om jag får säga det själv, 
funderat på att göra en apartment-tour så det passade ju perfekt.
bytte sängkläder och dammsugade i samma veva så nu är det snyggt och fräscht här.
lagade snabbt makaroner och maletkött när hungern slog till här på kvällskvisten
nu ska jag dricka kaffe och titta på nyaste pll-avsnittet, förvånad över att jag fortfarande
orkar titta på det efter alla dessa år, men inte kan jag ju sluta nu heller, då var allt i onödan ;)

jaa idag är det ju också sista augusti, imorgon är det officiellt höst, yeee love it! 

2 kommentarer:

  1. Oj! Hur stor lägenhet har ni egentligen då det var så många rum? :D

    SvaraRadera