onsdag 10 augusti 2016

o n s d a g

hejsan, några dagar sen senast nu igen, lördagskvällen blev i varje fall lugn som bara den.
vi hängde med christoffer och var till mäccen & abc en sväng, och sen tittade vi på tarzan.
söndagen minns jag inget alls av typ, sträck-kollade på serien scream i princip hela dagen hah.
på måndag kom lillebror och jag på att nu sticker vi till vasa på pokemonjakt, utbudet
är lite större där än vad det är här i trakterna ;) sagt och gjort, var ute över 3h på måndagskvällen
och det var jättefint och svalt väder, blåste lite grann så kräken hölls borta. tog tillfället i akt
på samma gång och tog med lite kläder och mina älskade blommor tillbaks till vasa.

igår hade broschan fotbollsträningar redan kl. 15, så nästan direkt vi vaknade så började vi åka hemåt.
var hemma en 14-tiden ungefär och då käkade jag och bara var seg. blev dock ett biobesök
med ett gäng på suicide squad, sevärd film om man är som mig och älskar "superhjältar" och
övernaturligt, hade dock lite större förväntningar på filmen men blev minsann inte besviken.
idag är jag på samma humör som igår, SEG. alltså riktigt som jag skulle ha krabbis x10 
minus illamåendet, ingen aning vad det beror på, har börjat vända tillbaka dygnet lite, kanske det?




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar