måndag 22 augusti 2016

måndag

i helgen har jag varit hem-hem och tog inte med datorn därav den icke-existerande 
uppdateringen men japp, japp. var en riktigt trevlig helg med massa program.
kom tillbaka till vasa igår 22-tiden, gjorde inte så mycket direkt, körde runt i stan
och brändö en stund och samlade pokemons haha. när vi kom upp till lägenheten
fixade jag ihop 2 tavlor av en plansch på new york, lätt som en plätt och blev fint!

idag hade vi besök av en låssmed för låset på dörren gav upp igår så kändes
lagom säkert att gå och sova när dörren endast är åter med säkerhetshaken och tejp,
men så vitt jag vet hade vi inte någon oinbjuden gäst hit inatt, men det blev fixat idag iallafall.
på eftermiddagen kom rasmus mamma, styvpappa, mormor & morfar hit på kaffe.
roligt med lite besök nu som då, vi fick ett jättefint serveringsfat från iittala taika-serien
av hans m&m för det var nämligen första gången de var hit på husesyn.

sen dess har vi fixat netflix igen men ser att jag inte missat något på de 2 månaderna
jag inte haft ett aktivt konto så började från säsong 1 av misfits igen, så himla rolig serie!
jaa och så höststädade jag balkongen, kommer antagligen göra det än en gång före
snön kommer för det ramlar allt möjligt ur träden. nu är jag hungrig så ska fixa något
käk och sen fortsätta med serie-tittandet, ha en bra måndag allihopa!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar