måndag 15 augusti 2016

måndag

helgen gick ju snabbt åter igen, i lördags var jag som sagt på 3 års-kalas, sen skjutsade
jag & morsan, syrran till sin pojkvän så vi stannade på hamburgare vid abc, är så himla
lång väg så behöver lite färdkost i magen haha. sen när mamma och jag kom hem så
låg vi bara i varsin soffa och tittade på tv, skrattade och powernappade typ haha.
runt en 21-tiden blev det ett oplanerat besök till jeppis, umgicks med tessan & lina vid
linas lägenhet och netti, sen blev någon snål på mäccen så var ett varv via drivein och sen SOVA!
igår låg jag i sängen halva dagen, älska mensvärk. och andra halvan så städade jag 
rasmus var till och med hit en sväng. idag kommer jag åtminstone att redan åka tillbaks till vasa
dök upp ett ärende som jag måste på, ska bli skönt att få rutiner igen, och har verkligen saknat
att städa, laga mat, vattna blommor, ja sånt som ska göras vet ni, trevligt trevligt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar