lördag 6 augusti 2016

lördag

nu har halva helgen redan gått, konstigt hur snabbt dagarna går.
i torsdags så var jag iallafall med syster till jeppis och uträttade lite ärenden och handlade.
jag och rasmus hade varit tillsammans 2år och 8månader men det hade vi helt glömt bort
men han kom hit till kvällen och vi hade det jättemysigt ändå, syrran stack till h:fors så.
igår vaknade jag typ 13-tiden haha.. åt iallafall matrester från kvällen före, tortillas.
och så for jag till fammo&faffas och var där några timmar, drack kaffe och sånt.
kom hem sen och fixade mig lite, och sen for jag mot bennäs. kvällen var jag och rasmus
hos jennifer och samuel, tittade på nya huset, grillade och hade det allmänt trevligt.
började dra oss hemåt en 1-tiden ungefär, rasmus somnade med detsamma men jag
var uppe till en 3 kanske och tittade på youtube, hade missat så många klipp ;)
idag har jag bara dragit fötterna efter mig ungefär haha, gjort bokstavligen ingenting
har till och med hunnit bli rastlös under tiden rasmus var i kronoby och fixade på sin bil.
han kom hit precis tills jag hade kvällsmaten färdig så åt det, och vips så tog båda en powernap
i det värsta regnvädret pålänge, vaknade för en liten stund sen och ska fixa mig lite och
så får vi se vad vi hittar på denna vackra, soliga sensommar-kväll!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar