onsdag 3 augusti 2016

fullspäckade dagar

igår drog päronen och lillebror på resa så har hand om huset och katterna några dagar.
for iallafall på kaffe med en kär gammal kompis på eftermiddagen och sen nalkades mat 
hos svärmors, gott som vanligt! en snabb sväng till kokkola blev det också med rasmus.
sen på kvällen var jag en vända till tessan&benskos och sen sov jag natten hos killen.
imorse hade jag tänkt stiga upp gaaaanska tidigt, men flyttade fram alarmet hela tiden haha.
rasmus tog upp frulle till mig på samma gång han var hemma på matpaus.. klockan 12.
bra självdisciplin här, iallafall så ryckte jag upp mig och fräsade iväg till mormor&morfars
tvättade fönstren och rev buskar (evighetsprojektet) och bara umgicks, väldigt gemytligt.
efteråt fick jag avi att min jacka som jag beställt från lindex hemsida hade kommit fram
till butiken så hämtade den påvägen till tessan&benskos (mitt andra hem) som jag blev
bjuden på mat till, både jackan och maten satt som en smäck ;) en nöjd tjej efter en bra dag
kom hem för två timmar sen och har vattnat blommor, vikt tvätt, satt igång diskmaskinen
och sådana saker. nu har jag fixat äggsmörgåsar och ska titta på wentworth!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar