söndag 31 juli 2016

#sundayfunday

i fredags stack jag och rasmus till vår (tänkte skriva lilla, men det är den inte) lägenhet
på övernattning till lördag, främst för att kolla posten och sånt.
vi var en sväng till anttila för att checka utbudet på slutförsäljningen när vi kom fram
dock inte något att hurra över, hittade en "fågelbur" som jag tänker ha någon blomma i sen
så den var blev jag faktiskt riktigt glad över att jag hittade för ha velat ha en länge nu.
sen for vi till läggan, fixade tortillas och tittade på film, summa sumarun den fredagskvällen.
vaknade upp till varmt väder och strålande sol men det höll inte i sig länge alls,
någon halvtimme senare drog åskan lös rakt över oss, blixtrade och bullrade som bara den
kul för någon som mig som h-a-t-a-r åska haha, runt en 16-tiden började vi rulla hemåt
gårkvällen spenderades i katternö hos tessan&bensko med lite alkoholhaltiga drycker och chill
kvällen avslutades med mäccen och film, what else lixom. vaknade runt 12-13 någongång idag
hade lite huvudvärk och sådär, inte det roligaste men synden straffar sig själv.
på eftermiddagen blev det grillat till mat, och jesus christ.. kanske godaste jag ätit pålänge!
kom hem klockan fem ungefär och då åskade det här hemma med så ville inte ha på 
något som funkar med el så började "inreda" om här hemma lite i köket, vardagsrummet osv.
när jag tyckte jag var klar damp jag ner i sängen med telefonen och youtubeklipp som jag ville se
somnade dock någon minut efter det. har inte gjort så mycket mer ikväll än att chilla loss.
imorgon är det redan augusti mina vänner, vart har denna sommar tagit vägen?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar