onsdag 27 juli 2016

o n s d a g

onsdag, mittiveckan än en gång. igår & idag var riktiga ta-det-lugnt-dagar.
mötte upp tessan igår vid mango house för lite lunch halv två tiden ungefär, jättegott var det!
sedan for vi till deras och var ute i typ 4h och gjorde i princip inget men var skönt.
solade, hörde på musik och pratade typ. for hemåt en 20-tiden och fixade lite käk och sen
kom rasmus hit så tittade vi på en film och åt glass hehe. sen när han for hem tillbaka så
tittade jag på serier, och fick även färdigtittat 1a säsongen blindspot så nu måste jag vänta till
september tills nästa säsong börjar sändas buuuhu :( var vaken till typ 4, halv 5 så trodde jag
skulle sova bort hela denna dagen men icke. for till pörkenäs med mamma&lillebror
där även min moster, hennes pojkvän och hans barn var så det var riktigt trevligt.
tog även årets första dopp och andra för den delen haha. blev så sugen när alla andra gick och
simmade så jag gav upp, har varit en sådan badkruka de senaste åren så räknade ut att det
till och med kan vara 4år sen jag simmat ?! mamma tyckte dock det var ett måste att dokumentera
ögonblicket haha, simmade sammanlagt kanske 1½ timme idag, det var jättekul!
nu är jag dock helt slut i skallen av all havsluft så var nog natt tidigare än anat ikväll.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar