söndag 17 juli 2016

helgen

igår bjöd fammo&faffa vår familj och min farbrors familj oss på lunch vid epoque
en stund sen man varit dit, men oj vad buffén var gooood!!! inte länge tills jag är där igen haha
efteråt for rasmus på minifotbolls-vm och jag hängde med päronen och elias en stund i butiker
köpte ju en blommig jacka denhär veckan och igår så köpte jag en exakt likadan till modellen
fast enfärgad, militärgrön. tänkte det kunde vara coolt med rött hår. 

chillade resten av eftermiddagen och runt en 18-tiden kom tessan och gjorde mig sällskap
satt och smådrack på terassen till en 21-tiden kanske då bensko hämta oss,
och sen for vi till basti&mirellas på typ en inflyttningsfest, runt en halv tolv for vi till netti.
satt där någon timme och det var så himla trevligt, riktig feel good, love life moment haha.
sen när vi började dra oss hemåt hämtade vi kycklingbollar&ris som nattmat.

idag vaknade vi sådär halvglada, regnet öste ner så det gjorde inte humöret bättre.
tittade på tv och bara satt tills man började känna sig lite levnadsglada igen.
vi for till cindys (första gången för mig, 9/10) på mat med tessan&bensko, och det var göttt!
åkte direkt hem efter det, min mensmage håller på att ta kål på mig,
tog en powernap och har druckit lite kaffe så nu känner jag mig lite bättre.

från och med imorgon har de lovat från 19-25grader varmt HELA VECKAN!
hur skönt? jakobsdagarna är på intågande också, har jobbat hela den veckan 2år irad.
så ska bli kul att eventuellt träffa lite folk och sådär. gillar att ha ledigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar