fredag 15 juli 2016

fredag

igår när jag kom till jeppis så var jag med ilse nästan hela kvällen, skitrolig kväll!
när jag skulle gå och lägga mig igår tänkte jag att jag skulle stiga upp halv 10 imorse,
det gick som det gick, skyller på att sängen är för skön, rasmus for till jobbet redan halv8 så.
och är ju alltid lättare att sova när någon åker iväg och arbetar haha, eller är det bara jag?
iallafall så runt halv 12, 12 tiden steg jag upp.. sminkade mig lite och myste med kissen.
sen for jag till stan en sväng, med hoppet om att hitta någon fin tröja eller nåt, men hade 
ingen tur med det idag, plus att det var jättemycket folk så hade ingen lust att gå runt och trängas.
for snabbt via halppis åtminstone och köpte en fin fruktkorg och en minnepinne.
efter det for jag hem via, för hade fått en avi från posten, så hämtade ut mitt paket.
chillade en stund hemma och sen for jag tillbaks hit till jeppis, har inte gjort något speciellt
sen dess, har ännu heller inga planer för kvällen men kanske något uppenbarar sig haha. 

förövrigt kommer jag bo i min nya "jacka" som jag fyndade i vasa, 
nu i den närmsta framtiden, fullkomligt älskar den!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar