söndag 26 juni 2016

tillbaka i vasa

som rubriken lyder så är jag tillbaks i storstan efter en jättetrevlig helg!
fredagen spenderades vid sexsjön med härliga typer, for hemåt en 1-tiden ungefär.
vi vaknade passligt till maten haha, blev grillat så satt som en smäck.
på eftermiddagen for vi till jeppis för vi skulle vara kattvakt åt rasses mommo&moffa.
chillade där några timmar och så kom elin, krulli & grägg dit så då blev det grillat igen.
satt ute till en 1, halv 2 tiden efter det tittade vi på bad neighbours 2 och klockan
hade rusat iväg till halv 4 när den var klar, skönt att hoppa i säng efter en lång dag.
idag så vaknade jag ganska sent och sminkade mig lite och så for jag till min
mommo&moffas på kaffe, min kusins fru och barn var på besök, jättekul att träffa
dom för är så längesen sedan sist (de bor på åland). efter det for jag till jeppis igen
till svärmors på mat, gissa vad!!! grillat än en gång såklart ;)
ilse ringde sen och panikade över att deras katt skulle föda så hoppade 
i bilen och styrde kosan ditåt en sväng och "hjälpte" till. så små&söta ♥

nu har jag bara 4 dagar kvar vid dagiset, känns lite vemodigt.
har ju ändå varit där en längre stund. kommer dock att få hoppa in lite då det behövs.
taggad ändå för lång-leeeedigt! hoppas ni får en bra vecka.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar