söndag 5 juni 2016

s ö n d a g


denna helg har varit jättebehövlig, bara jag och rasmus, så himla myyyys hihi!
vi har ätit mycket gott, tittat på film, varit på lite ärenden osv.
och nu är jag ensam igen, klockan är 21 och ännu har jag att duscha, fixa naglarna
laga lite kvällsgottis och morgonmål färdigt tills imorgon, tidig väckning..
förstås också att läsa lite ur den arma boken, känner att ingenting har fastnat
så det går som det går, synd att jag inte fick tag på boken tidigare, vet att det är
inte något att skylla på men känns lite så just nu haha. kan inte göra mer än mitt bästa
i varje fall, så min värld går inte under om jag inte slipper in men klart det skulle vara tråkigt.
hoppas det går bra men nu ska jag inte sitta här längre när jag har mycket att göra ännu.
ny vecka imorgon så det är nya tag som gäller, stänger dagiset hela veckan så det kommer
vara långa dagar, har ju åtminstone något att göra så ska inte klaga!
godkväll mina vänner och ha det bra sålänge :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar