torsdag 2 juni 2016

oj hej

otroligt att några tiotals stycken orkar titta in här varje dag fast det inte är
någon riktig bloggare av mig haha, summa summarum sen senast är inte mycket hörni
blev ingen stockholmsresa (åldersgräns 21år fuck off säger jag då) men blev dock en
roadtrip till tampere och besöka ikea & idea park, hängt med kompisar, firat svärmors födelsedag, 
bara tagit dagen som den kom egentligen, chillat sönder in i veckorna.
nu är jag iallafall tillbaks på "heltid" i vasa i en månad åtminstone. 
de senaste dagarna har vädret verkligen visat sin bästa sida, så har varit ute mycket.

igår och idag satt jag ute sammanlagt kanske 4h och läste till inträdesprovet som jag
har nu på måndag, är tyvärr en sådan person som brunan verkligen inte fastnar på mera.
men till synes så blev jag förvånad när jag tittade mig i spegeln ikväll.
har öppnat dagiset denna vecka så ska snart gå och lägga mig eftersom klockan ringer
lite över 6 på morgonen. ska bara laga frulle tills imorgon så får jag sova någon extra minut ;)
imorgon kommer min bättre halva hit över helgen, tack och lov. vi har varit tillsammans
2½ år nu på lördag så vi ska mysa till det lite då. okej gonatt hörni och ha en bra helg!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar