onsdag 22 juni 2016

o n s d a g

kom hem från jobbet för 3 timmar sedan, har bara kollat genom youtube-videos
och åt mellanmål när jag kom hem, så snart är det dags för kvällsmat.
får se vad jag kan kocka ihop på "allt" som finns i skåpen, rensar sådär smått eftersom
jag egentligen bara har 4 dagar kvar här, kommer bo hemma hela juli och halva augusti typ
bara för att alla vänner är där, rasmus, familj & släkt så känns ganska självklart då jag ändå får välja.
klart jag kommer vara någon dag här ännu i sommar eftersom vi ändå betalar hyra osv.
tappade tråden lite nu känner jag men aja.

fick iallafall lite tråkigt nu så slängde ihop en muffins-smet, första satsen är i ugnen just nu.
kommer inte göra några stordåd resten av kvällen så ha det bra sålänge!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar