måndag 20 juni 2016

ny vecka återigen

ååh jag blir SÅ arg på mig själv när jag inte kan trycka in ett inlägg nu som då
vill ju ha minnen som jag kan titta tillbaka på, och nu har jag hunnit glömma hälften jag
gjort sen sist hah... det är ju inte som att jag inte skulle ha tid till bloggen? 

btw kameran jag pratade om för länge sen, så sidan jag beställde från mailade aldrig att
den hade blivit skickad. så förra veckan var det en månad sedan jag beställde den och då
hörde jag mig av till dem, och fick som svar att det var jordbävningen i japan i april som 
orsakat att alla leveranser från sony är försenade? skrattade och sa de fick ta bort min beställning.
lag in beställning på en annan sida, den är färdigbetald och borde komma denna vecka wihooo!! :D
har haft "egna" kameror förr, men bara perus digitalkameror och den här är en kompakt systemkamera, kan inte beskriva min glädje angående detta riktigt ordentligt känner
jag så lämnar det här ;) idag har jag iallafall städat i köks-skåpen och ordnat om lite, 
tvättat kläder och sånt som behövs för att ett hushåll ska gå runt. ska koka en kaffekopp nu
och slå på någon ny serie på netflix. något mera hade jag inte på hjärtat idag.
ska tipsa lite bra musik ännu ikväll!


4 kommentarer: