tisdag 3 maj 2016

vappen

kom hem-hem på lördag eftermiddag någongång och hade inga planer för kvällen då ännu.
for via jeppis med lil bro' efter ett fb-loppisfynd, och fick såld min gamla telefon på samma gång.
prisma en sväng också, när vi kom hem så började jag fixa mig och slutade med att jag firade
vappen 500m hemifrån med fina vänner, riktigt rolig kväll fast jag däckade hemma i sängen redan
en 1-tiden, vaknade på söndag utan krabbis tack&lov, åt gott, firade 1maj med fammos
mjöd och munkar as always, drog iväg till svärföräldrarna på grillat, 17tiden började jag söka
mig ensam mot vasa, for på en kort visit via mommo&moffas också!

igår städade jag lägenheten och så for vi och testade nyöppnade burger king, 4½/5 toasters.
efter hamburgerbesöket blev det påfyllningsdags av kylskåpet vid citymarket.
redan tisdag idag då, vi for till combo-loppiset efter jag slutade, köpte två saker som jag
kan sätta in bilder på här sen, jättenöööjd! är ju dock inte från loppis-sidan men ändå.
är så slut i kroppen, bara värker i ryggen och låren så ikväll blir det soffliggande 
och päron doppade i choklad, klingar riktigt perfekt i mina öron.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar