tisdag 17 maj 2016

tjenare

long time no see igen då bara, ursäkta för det men livet rullar på så bra bara!
sen senast har jag hängt mycket med kompisar, ätit gott, haft otroligt behövliga sovmorgnar,
jobbat, varit i vasa, konsert vid mitt lågstadie, trädgårdsarbete, varit med tessan till stallet, 
tillbringat mycket tid i min lilla gullebil (inget mig emot, älskar att köra)
lite sånt! nu är jag tillbaka på hemmaplan för exakt en till sådan vecka. 

dislikear stort blogger-appen när den är helt fullkomligt oanvändbar, 
därför slinker uppdaterandet efter. men iallafall om det är bra väder imorgon sticker jag på
talko till mommo&moffas och hjälper dem lite med gården, sen får vi se vad det blir av dagen.

och något annat kul som jag har på agendan inom kort är tjejkväll & stockholms-trip med gullet.
ooooh så roligt, längtar! :D




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar