torsdag 14 april 2016

torsdag

idag har varit en riktig ta-det-lugnt-dag fast jag hade tänkt städa haha men aaja, kom hem från jobbet halv fyra iallafall och sen dess har jag tittat på yt, ätit, beställt roliga saker från cocopanda (kan sätta ihop ett kollage), börjat tänka om inredningen i sovrummet för ska köpa ett "riktigt" sminkbord dit, wooho! smink är ända något som jag verkligen älskar att hålla på med, varför hålla tillbaka? lite så känner jag haha. imorgon är det fredag, och är seriöst på bra humör redan från morgonen och typ hoppar upp ur sängen fast ni knappast hittar någon mer morgontrött person än mig. ska tillbringa denna helg i vasa också och har inga speciella planer förutom jobb imorgon och dejt med Ida vid malleys, och någon enstaka promenad till och med. vi hööörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar