söndag 24 april 2016

torsdag-söndag

i torsdags var jag på en promenad efter vädret tog sig i kragen och skärpte sig så att solen fick titta fram lite, var riktigt skönt. efter jobbet på fredagen hoppade vi i bilen och styrde kosan mot hemtrakterna. fredagskvällen spenderades med tessan och det var jättekul fast vi bara chillade, så är det väl när man hänger med fin-fina personer ♡ på lördagen tittade jag och lillebror på gamla familjevideor på oss när vi var små, kul att mamma orkade dra fram filmkameran stup i kvarten för det är ju så roligt att se på. efter det började jag fixa mig och for mot stan för att "fira" ilse som fyller 19år idag. jag körde så blev en relativt tidig kväll men kul iallafall! idag steg jag upp runt 10 och började städa ur skåp där hemma eftersom lillebror och jag bytte rum när jag flyttade så alla mina saker var kvar i mitt gamla rum tills idag då. en tre tiden tog jag mitt pick&pack och for till stan på grillat till svärföräldrarna, gott som vanligt! när vi hade ätit klart började vi köra mot vasa igen för en ny vecka, städade lägenheten och skrubbade upp balkongen när vi kom hit. nu är klockan halv 11 så ska hoppa i duschen, titta lite serier och sen blir det gonatt. måndag imorgon IGEN, veckorna bara flyger förbi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar