måndag 18 april 2016

helgen

hej! i fredags tog jag tag i saken, och for och tömde min spargris och köpte ett sminkbord!
det jag hade tittat på fanns såklart vid ikea och har ingen resa inplanerad dit den närmsta
framtiden och när jag kommer på saker så måste det hända med detsamma haha.
hittade ett fint vid jysk som liknade det andra mycket så är nöjd! hela kvällen gick åt att
ändra om i sovrummet och skruva ihop bordet så hände inte något mer den dagen.
på lördag kom tessan, bensko & hugo hit på sleepover, var till stan en sväng (ögonshopping
bara för min del) åt hesburger, chokladfondue, fast and furious tittande och hade allmänt trevligt!
var jättetrött igår när jag steg upp för blev en ganska sen kväll, men fixade iallafall ihop värsta
frukosten och tittade på serie. på eftermiddagen kom johanna&marcus hit på mat och kaffe.
och runt en halv sex tiden, så var det bara jag och rasmus igen efter en fullspäckad helg!
idag igen är det åter måndag, och dagarna på dagiset minskar i racerfart, sorgligt nog.
men ska ta vara på tiden som jag har kvar. ikväll ska jag bara slappa, vädret är så himla tråkigt!
molnigt, dimmigt, duggregnar.. nej ysch. blir allt trött i bollen av detta, solen komsi komsi. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar