söndag 3 april 2016

helgen

på torsdag skulle jag på jakt efter ett par gardiner åt mamma men de var slutsålda så kom hem själv med 2 par nya byxor, en klänning, en topp, halsduk och ett halsband hehe. har inte "shoppat" på jättelänge så passade ju bra. började halv 9 på fredagsmorgonen och dagen for i ett huj, plus att jag hade packat klart för helgen så när jag slutade åkte jag direkt hem-hem, så var hemma runt en 4 tiden redan och det var jätteskönt. chillade igenom helgen i princip för hade inga andra planer förutom att vi skulle ut&äta med mommo idag söndag. hon fyller 80år imorgon ♡ var igår dock och tatuerade mig lite sådär impulsigt, och blev så j*vla nöjd! nu är jag tillbaka i vasa och inte så jätteredo för en ny vecka menmen.. den går väl lika snabbt som alla andra ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar