tisdag 12 april 2016

halojsan

känns som att jag inte hinner skriva så mycket här längre, tid har jag i överflöd egentligen men kan vara dels för att jag glömmer bort att jag fortfarande har en blogg, men ser nog ut som jag skulle ha trogna läsare ändå. kul för er när det inte finns några nya jätte intressanta inlägg när ni kikar in.. vet ju själv hur irriterande det är när någon inte uppdaterar haha. men en snabb recap; var i vasa över helgen, inflyttningsfest, promenader, matlagning, träffa en kär vän, mini-shopping jaa det var det i stora drag. denna vecka har varit så fruktansvärt skön hittills, gillar! imorgon ska jag och besikta bilen, aldrig gjort det helt själv tidigare men kan ju inte vara så svårt. idag har jag iallafall bäddat rena lakan i sängen, dammsugat den och vädrat täcken&kuddar, som en ny säng nästan. ska dammsuga lite här nu och sen ska jag vänta på att diskmaskinen är färdig så ska jag och rasmus ut&gå en bit. efter det blir det lite matlagning I guess och chilla resten av kvällen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar