tisdag 29 mars 2016

tråkigt påsklov

jaa som ni ser på rubriken så hade jag ett väldigt tråkigt påsklov, lyckades ta oss hem på fredag förmiddag för kände mig helt ok då men febern bröt ut igen sen på kvällen, så hade 39grader då och på lördag. fick knappt sovit något under de nätterna, låg bara och frös&svettades om vartannat.. på sönda kände jag mig lite-lite bättre och var så himla rastlös så var och hälsade på ilse, sen ninni och sist hamnade jag hos tessan. kollade sen på kvällen film med lillebror, trevligt. igår kom vi tillbaka hit till vasa, och idag var jag hemma i försök om att få bort det sista för vinglar fortfarande om jag anstränger mig lite extra. typ bäddar sängen, binder skorna, står en längre stund. riktigt jobbiga dagar har jag haft bakom mig men som tur kan det ju bara vända till det bättre! imorgon börjar jag halv 9, slutar då redan halv 3, så ska åka och handla lite då har jag tänkt. kommer ju att åka hem denna helgen också, och rasmus kommer vara på lan så behövs väl inte så jättemycket mat men fylla på kylskåpet lite haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar