torsdag 17 mars 2016

onsdag för mig än, 00:13

idag har det varit en jättebra dag. jag och rasse hoppade i bilen och spenderade några timmar i stenhaga, tittade i butiker och åt, kom hem med en skjorta för 12€ (!) har från förr en som är precis samma modell fast annan färg, så vet att det kommer bli en ny favorit i garderoben. var också via plantagen efter en ny murgröna (för den andra fick spinn) och en annan blomma som var c-o-o-l hehe. senast jag var dit fick jag en rabattkupong på krukor, så denna gången nappade jag en med guldigt mönster och tycker den är så fiiin! sen när vi kom hem sökte jag till socionom på första plats och tradenom på andra. är faktiskt riktigt skolsugen så får hoppas på det bästa! ikväll har jag bara tittat på youtube videos, bytt påslakan, plockat tvätt och såna saker. nu ska jag ta natten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar