söndag 13 mars 2016

long time, no see

torsdagen sov jag bort i princip haha,var så himla trött när jag kom hem från dagis så det är därför det varit fattigt med inlägg de senaste dagarna. fredagen gick till åt att fixa smörgåstårtan och annat till
kalaset, var bokstavligen från 16-22 i köket och bara fixade, var skönt att ha något att göra.
igår hade jag kalas åt släkten som sagt, var jättetrevligt att ha alla här, och mina godsaker som jag
doonat på med var verkligen uppskattade så det var kul. fick också jättefina gåvor, så otroligt tacksam! igårkväll runt en halv nio tiden for vi till elin&krullis nya lägenhet (som förövrigt är 
så himla fin) och tittade på mello finalen, har inte alls följt med sveriges melodifestival iår, 
och måste säga att det landet har talang for real. mina favoriter i finalen var oscar zia, robin bengtsson, frans och boris! så en av mina favvosar kammade hem vinsten.
kom hem ganska sent sen men tittade på en film före jag tog natten en 3 tiden.
och jag måste sluta tänka att jag får sova huuuur länge jag vill på helgen för vaknar automatiskt
en halv 11, när jag skulle få sova fast hela dagen när det inte är något program på schemat.
imorgon drar det igång en ny vecka, blir att söka till skolan och så fyller jag 20 på lördag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar