onsdag 23 mars 2016

en vecka sen sist

alltså känns som att jag inte hinner med tiden mera, den bara flyger iväg?! for iallafall hem på fredag och umgicks med ilse, vilma & tanja. jätterolig kväll dom vanligt när man är i deras sällskap, ilse kom också på den (huvudlöst briljanta) idén att vi skulle fixa kyckling-tortillas, sagt och gjort! har otroligt nog aldrig käkat det förut och var så hiiimla gott. runt en 1-tiden sökte jag upp rasmus för natten och vi gick och lag oss. vaknade tidigt på lördagmorgon, är jag den enda som fortfarande vaknar otroligt tidigt på både födelsedag och julafton med magpirr haha? är nästan 100% säker att jag aldrig kommer växa ifrån det ;) nåja jag vaknade iallafall och väckte rasmus med och så styrde vi kosan mot mitt kära esse. blev bjuden på god mat och tårta till kaffet. satt i några timmar med syrran och bara umgicks, pratade, sminkade osv. runt en 16-tiden for vi och gratulerade kära hugo som blev 2år. efter det blev det alkomahol-handlande och klädbyte och sen for vi till ilses som senare utbyttes till stadens klibbigaste golv. hade en grymt rolig kväll, så tack för det tjejer! ♡ söndagen kämpade jag bara med att överleva och äta typ.. mindes varför jag bara dricker 2ggr/halvår nuförtiden. den dagen gick i ett tjoff och så var vi tillbaka i vasa. nya veckan började och nu är det redan onsdag?! påskpyntade redan lite hemma i lägenheten i måndags eftersom vi kommer åka hem-hem och "fira påsken" där, så åker hemåt imorgonkväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar