söndag 13 mars 2016

3 saker-listan

3 saker jag ser fram emot
min 20-årsdag
våren
helgen

3 saker jag gillar
smink
matlagning
lediga dagar

3 saker jag inte gillar 
läkare av alla slag
att vara utan riktigt jobb
att det bara finns 24h på ett dygn

3 saker jag vill
gå ner i vikt
ha ett framtida jobb som dagistant
kunna flytande finska

3 saker jag kan 
sätta mig in i olika situationer
nå näsan med tungan
få andra att skratta
 
3 saker jag inte kan
hålla i extrapengar som skulle kunna sparas istället
hålla tillbaka tårarna till exakt varje romantisk, sorglig, drama-film.
"bita ihop" utan att säga mina åsikter

3 saker jag pratar om ofta
serier
framtiden
pengar 

3 saker jag blir lugn av
fint väder
fara hem-hem
fredagseftermiddagar 

3 saker jag blir stressad av
telefonsamtal överlag ingen skillnad vem som ringer 
räkningar
om jag inte far och sova i tid

3 saker jag ska göra i helgen
äta gott
förhoppningsvis festa lite
ta det lugnt

3 saker jag gjort den senaste veckan
bakat
kört bil
tittat på mello

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar