torsdag 31 mars 2016

00:32

då var denna onsdag på stickan, for och handlade till stenhaga direkt då jag slutade. är än en gång förvånad över hur ekonomisk jag är, får så himla mycket mat ihop-plockat för en relativt billig peng, duktiga jag! tittade på youtube videos när jag kom hem och mittiallt somnade jag, bästa känslan när man är otroooligt trött & utslagen, ligger jätte bekvämt och bara får sluta ögonen, oj huhhu dagar vad skönt det är. vaknade runt halv 9 och så satte jag igång med en sen middag, mos med lax, gott som vanligt. fixade ihop en mango-banan-appelsin smoothie också som blev helt okej god. tittade ett avsnitt quantico med rasmus och sen lite suits, nu är klockan ganska mycket så ska dyka ner i sängen igen. torsdag imorgon redan yay!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar