tisdag 9 februari 2016

tisdag 9 februari


long time, no see! vill verkligen ha motivationen att blogga varje dag, för
älskar att titta bakåt och se vad jag pysslat med. om jag skulle börja göra mobil-inlägg?
månne jag skulle uppdatera oftare, men då är det bara vardagliga saker som vanligt..
som inte heller är så jätte kul att läsa om när jag har ungefär samma saker jag
gör varje dag, stiga upp, dagis, hem, titta på serie/hushålls-sysslor, laga mat, chilla, sova.
i princip så ser mina dagar ut. skulle ju istället kunna börja fota mera för det är jag väldigt
dålig på annars också, vet inte varför för det är faktiskt något jag gillar.
men iallafall, time will tell! 

under tiden jag varit borta från bloggen har jag
-varit hem-hem 2 helgar och tankat energi från kära familjen och vänner.
-var ledig hela förra veckan mellan mina två 3-månaders avtal vid dagis,
bara för att jag kunde. och det var väldigt skönt! 
-skulle färga mitt hår rött förra lördagen, syntes bara på utväxten som vanligt och resten 
av håret skiftade inte ens. SÅ jag slog slag i saken och beställde frissa-tid, 
så har varit rödhårig i en veckas tid.
-tittat ut gossip girl, så har ett pågående mental breakdown som jag inte vet hur jag
ska hantera haha, känns som att de är mina vänner när jag har följt serien slaviskt.
det är väl de "största" sakerna jag gjort, nu ska jag iallafall sätta upp ca. 10 inlägg
känns det som, finns så mycket jag vill visa, men det är bra antar jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar