tisdag 16 februari 2016

måndag och tisdag

igår började en ny vecka igen, lika tungt att dra sig upp från sängen varje måndag.. dagen flöt på bra på jobbet och var så jättetrött när jag kom hem så låg i soffan i 2 timmar och hade hjärngympa i form av korsord. sen drack jag en kaffekopp och fixade mig och så for jag och rasse mot stan. åt vid mäccen, sen gick vi ett varv vid citymarket och sen for vi på bio med elin och krulli på deadpool, bästa filmen jag sett på länge! action-komedi is just up my alley så skrattade mig genom filmen .. typ ;) tips tips!! idag däremot har varit en skit dag rent ut sagt, var vid dagis och när jag kom hem fixade jag ihop en jättegod kvällsmat, gris ytterfile med pepparsås, franskisar och grönsaker, dagens guldkorn! tittade på 2 avsnitt av american horror story med rasse och kämpade verkligen med att hållas vaken, mission failed, damp ner i sängen en halv sju och vaknade halv tio hehe. nu ligger jag och tittar på modern family och dricker kaffe, ska nog snart börja ta natten ändå, ska bara duscha före så. onsdag imorgon igen, måste säga det är min favorit-veckodag för känns som halva veckan har varit och så är det bara torsdag mellan, och så är det helg. gäller att vara positiv :D nåja nu ska jag sluta babbla om onödiga saker, hejrååå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar