söndag 14 februari 2016

lördagen & vändagskaffe

igår bakade jag hela dagen känns det som, tårtan tog ju sin tid att fixa ihop och så lagade jag 2 plåtar muffins. efter det dammsugade jag lägenheten och städade upp lite. på kvällen så fick vi besök av elin, krulli, samuel och bobi, så vi tittade på umk och bara tog det lugnt, var en jättetrevlig kväll. sen när de for hem började jag laga frosting till muffinsarna och kom på att jag skulle testa att laga chips i mikron, de fick helt godkänt, bra om man blir snål men inte vill tynga i sig en hel påse (som det oftast slutar med haha). idag kom mamma, pappa och lillebror hit på kaffe, fick en fin blomma, tidning och choklad som vändagspresent, tack! av rasmus fick jag en "korg", choklad, strumpor och ett presentkort till mäccen, han känner nog mig ;) nu så ligger vi bara och myser och så kommer det nog vara hela kvällen också. ha en bra vändag alla! ♡

2 kommentarer: