måndag 11 januari 2016

julklappar och saker jag köpt

känner att detta inlägg kommer att bli väldigt krångligt men,men..
ville iallafall visa upp lite vad jag fått och köpt, för tycker det är kul själv när
folk brukar sätta upp såna inlägg, så hoppas det gillas :)
alla plagg är från h&m, fyndade verkligen med ett presentkort jag hade dit

polotröja-lindex/halsduk fick jag av ilse/topp-lindex/halsband-lindex/
leggings och midjekjol för samma h&m presentkort

volume million lashes och eyeliner av rasse/essie set av syster/
isadora paletten för ett presentkort på emotion
örhängen-h&m/rouge-h&m/diesel loverdose red kiss för presentkort på emotion/

2 olika nyx butter gloss/foundation/hurraw läppbalsam/
nyx concealer/bahama mama bronzer från the balm/balmain salt spray/pixi glow tonic/
clarins hudkräm/hugo boss femme

mastertouch concealer-maxfactor/jumbo eye pencil-nyx/concealer-artdeco/brow wiz-anastasia
balsam & schampo-kevin murphy/balsam & schampo-maria nila

 gardiner av mommo&moffa/låda för ljus av rasse/6 assietter till min teema samling av mami&papi

blomma för julklappspengar/löpare också för julklappspengar/
låda för post av tanja/tavla av bensko&tessan/

kastehelmi ljuskopp av mamma&pappa/kuddar och metallkorg av mommo&moffa

vodka av ilse/alla harry potter&fast and furious bara för att I LOVE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar