torsdag 14 januari 2016

14 januari

idag var jag in hela dagen vid dagis, skönt det också, har snöat som bara den idag!
kommit säkert 25cm snö, och när jag skulle fara hemifrån imorse så hade de inte
plogat trottoarerna ännu så gick där och kämpade mig fram, trodde min tid var kommen
när jag skulle uppför en backe på korsholmsesplanaden men jag överlevde.
när jag gick hem så var det så himla najs väder, fast jag egentligen inte gillar snö, så gick
en längre bit än vad jag annars brukar göra, och sen skottade jag snö här på parkeringen
lite runt min gulliga bil och källardörren och såååå, det var jätteskönt att vara ute faktiskt!
när jag kom upp sen så slöade jag i soffan en stund och sen for vi till stan och handla.
ääälskar verkligen att veckohandla haha, får ju lixom själv bestämma vad man äter.
konstigt är att jag äter mycket "bättre" mat än vad jag gjorde när jag bodde hemma,
men går ju inte att ta det som annat än något positivt. hämtade ett paket på samma gång
och var ett varv via apoteket efter vitaminer (nu ska jag bli pigg), burana och checkade
utbudet de har av e.l.f där så en ögonskuggsborste följde med hem, nöjd tjej.
imorgon är det äntligen fredag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar