onsdag 13 januari 2016

13 januari

idag är det onsdag redan, skönt! var vid dagis igår och idag, trivs verkligen där.
har egentligen samma rutiner varje dag känns det som så finns inte så mycket 
intressant som jag kan dela med mig av haha. för när jag kommer hem från dagis
så tittar jag på tv, och är på telefonen typ, när rasse kommer hem så fixar jag mat
och sen gör jag vanliga saker som hör hushållet till, och efter det så dimpar jag
ner i soffan igen, väääldigt spännande.. idag iallafall så låg ett paket innanför dörren 
med lite smink, och en ankomst-avi, antar det är för några av de saker jag beställt från kina, 
lite sminkförvaring, två kuddöverdrag och en wc-skylt haha. 
ska hämta det inom kort så får jag ju se vad det är, 

idag också fick jag lite mer pengar än vad jag trodde så klickade hem 4 real techniques borstar 
och en urban decay concealer, nej vadå köpa-smink-beroende? 
men känner såhär att nu (första perioden i livet) när jag faktiskt har pengar över varje månad, 
då är det lika bra att lägga det på mitt "intresse" istället för annat skit.
och har dessutom tänkt hur länge som helst att jag ska byta ut mitt billiga matbutiks-smink
till lite dyrare produkter som är av bra kvalitet, och som inte bara försvinner efter några timmar.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar