onsdag 9 december 2015

nämen HALÅÅJA

varför kan jag inte uppdatera en blogg som vanligt folk? vill ju faktiskt kunna
blicka tillbaka och se vad jag har sysslat med men ICKE. 2½ veckor har gått,
kissen är tillbaka hos Ilse, December (och JULMYSET ♥) har börjat, 
fått hem en massa olika paket med julklappar bl.a., sminkprodukter åt mig själv ofc, 
kan ju inte undvikas nuförtiden ;) varit på dagis, shoppade med killarna i lördags i stan,
bakat pepparkakor, tittat på julfilmer, hört på julmusik och bara haft det gemytligt :D
tyckte det just var söndag, och nu är klockan över 12, så är ONSDAG, what? 
genrep inför julfesten på dagis imorgon så det ska bli skoj. och på fredag kommer
Tessan&Bensko hit för på lördag ska vi åka en sväng till tampere, och ikeaaa!
ska bli jättekul, kom på att jag inte varit till ikea på flera år?! och inte tammerfors
heller för den delen ;) det var väl lite kort och koncist om det som hänt/kommer hända.
ska ta natten nu, men imorgon ska jag banne mig blogga, jul-test och BILDER framförallt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar