torsdag 12 november 2015

t o r s d a g

imorgon är det äntligen helg igen, känns som det verkligen behövs nu, 
har inte sovit ut på två veckor, slocknar i soffan varje eftermiddag/kväll
och det är ju inte riktigt det bästa för då är jag ju pigg då det är dags att sova men,
iallafall blev det ändrade planer med lillkissen, hon kommer först imorgon, och ska bli 
spännande att se hur hon uppför sig på ett helt nytt ställe som hon ändå kommer
spendera en ganska lång tid hos, säkert ett halvår i katt-huvudet, stackarn haha..

och igår då så var jag och rasmus en sväng till anttila, och köpte juuuulgran!!!
(måste tyvärr ha plast för är allergisk..) glitter, julgransbollar och stjärna. 
är så himla taggad inför julen detta år så det är helt sjukt, räckte inte med det
heller ännu så var till minimani idag och köpte ljusstake, en krans och lite julklappar.
men antar det behövs att vara ute i god tid eftersom man inte har allt som 
finns hemma annars, sånt man inte ens ha tänkt på att man behöver när man bor själv.
fattas ännu mycket enligt mig för det ska ju vara extra allt på denna högtid ;) 

nu ska jag avrunda det här råddiga inlägget, ska parkera mig i soffan med vattenmelon
och titta på komedin Hitch, som aldrig tycks bli tråkigare, sett den minst 20ggr.
JAJA HADE :D

laga den här soppan ikväll, så himla gott!! lag också till en klick med
turkisk yoghurt och mixade den helt slätt, kommer nog smätt ihop den fler gånger.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar