onsdag 4 november 2015

onsdag

hallåå, helgen är förbi än en gång.. halloween levde tyvärr inte riktigt upp till förväntningarna
var iallafall jättekul här hos oss med allihopa, men sen när vi va i stan var det bara ett enda
köande, folk som var jätteotrevliga och betedde sig som 5-åringar, feelisen for nog ganska
snabbt kan jag säga, men it is what it is. var fem före att jag tänkte ta taxi till jeppis (!)


nåja i måndags iallafall så började jag på min arbetsprövning på dagiset, har varit 3 
jätteroliga dagar där hittills, trivs så himla bra, vet nog vad jag vill jobba med nu for sure!
haha i och för sig, slapp jag ju in till barnledare redan efter 9an, så inte är jag ju helt
ute och cyklar heller, MENMEN! så ska fundera på att söka in till socionom nästa vår.

denna helg blir det färd till hemtrakterna, farsdag på schemat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar