måndag 9 november 2015

måndag

var skönt att vara hemma ihelg en sväng och träffa lite nära och kära.
firade min älskade pappa och farfar på lördagskvällen, sen stack jag 
till tessan & benskos och var där hela kvällen, sov i bennäs och på 
söndag var vi en sväng till rasmus mormor&morfar och hälsa grattis
sen till min mormor&morfar, runt en 15-tiden for vi till T&B's igen 
där det var farsdagsmiddag på schemat! 18-tiden började vi dra oss
mot vasa för en ny vecka. var hemma idag från dagiset, har varit
småförkyld några dagar men natten till idag bröt nog något ut. 
hade lika sjuk hals som när jag brukar ha angina när jag vaknade, 
och näsan var helt igentäppt haha. men har blivit mycket bättre 
under dagen så siktar på att fortsätta som vanligt imorgon. 

igår satt jag redan och klickade hem de första julklapparna
lika bra att börja redan nu, så inte man får en chock sedan
om man inte har inhandlat en enda klapp när det börjar vara dags ;)
idag också när jag var och storhandlade köpte jag material
till att börja fixa ihop julkort, och JULMUST ♥


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar